Case study - Obchodní nabídky
Čas jsou peníze a v obchodě to platí dvojnásob.
Součástí obchodního procesu je tvorba nabídek. Pokud nabízíte přesně dané položky a při tvorbě nabídky je hlavní úlohou zjištění dostupnosti, možný termín dodání a nastavení správné ceny jste podobní jako firma z naší případové studie.
Firma prodává stavební materiál a elektro materiál na stavby. Klient vytvoří nákupní seznam jednotlivých položek včetně očekávaného data dodání. A obchodník se pro něj snaží uvedené zboží sehnat a nabídnout. Příprava takové nabídky vyžaduje spousty práce a času. Proto není výjimkou, že i při kvalitní práci obchodníka a jeho týmu dostává zákazník nabídku až za několik dní.
Po zapojení AI asistentů, lze zjistit aktuální skladové zásoby v horizontu vteřin a získat vyjádření od potenciálních dodavatelů v horizontu desítek minut.
Zákazník má nabídku na stole ještě týž den s poloviční námahou nehledě na preciznější zpracování časového plánu dodávek.
Rychlejší reakce vede k možnosti lépe pracovat s cenou, obzvlášť pokud jste jediní, kdo tak rychle dokáže sehnat ,vše co je potřeba.
Výsledek: Až dvojnásobek odeslaných nabídek za stejný čas.
Zvýšení výnosů z vyšší rychlosti a lepších cen
až o 10 %.