top of page

Case study - Obchodní nabídky

Čas jsou peníze a v obchodě to platí dvojnásob.

Obor: Stavebnictví
Firma: střední velikosti
Úspory nákladů: až 50%
Zvýšení výnosů: až 10%
Návratnost investice: 6 měsíců


 

Součástí obchodního procesu je tvorba nabídek. Pokud nabízíte přesně dané položky a při tvorbě nabídky je hlavní úlohou zjištění dostupnosti, možný termín dodání a nastavení správné ceny jste podobní jako firma z naší případové studie.

Firma prodává stavební materiál a elektro materiál na stavby. Klient vytvoří nákupní seznam jednotlivých položek včetně očekávaného data dodání. A obchodník se pro něj snaží uvedené zboží sehnat a nabídnout. Příprava takové nabídky vyžaduje spousty práce a času. Proto není výjimkou, že i při kvalitní práci obchodníka a jeho týmu dostává zákazník nabídku až za několik dní.

Po zapojení AI asistentů, lze zjistit aktuální skladové zásoby v horizontu vteřin a získat vyjádření od potenciálních dodavatelů v horizontu desítek minut.

Zákazník má nabídku na stole ještě týž den s poloviční námahou nehledě na preciznější zpracování časového plánu dodávek.

Rychlejší reakce vede k možnosti lépe pracovat s cenou, obzvlášť pokud jste jediní, kdo tak rychle dokáže sehnat ,vše co je potřeba.
Výsledek: Až dvojnásobek odeslaných nabídek za stejný čas.

Zvýšení výnosů z vyšší rychlosti a lepších cen
až o 10 %.

bottom of page